Emelimsi Kizlar 5bck aylik bebisim icin biberon aldim, dr browns.. bugun su doldurup kontorol ettim 2 delikli:/ meme reddi vs olur diye korkuyirum ama yavastan alistirayim da istiyrm bazen anneme birakmak durumunda kaliyirum.. internetten almistum acaba yanlismi gonderdiler? Tek delikki olmasi daha iyi degil mi yoksa artik 6. Aya yaklastigi icin 2 delik normal mi?