s_koc merhaba, aşıdan mi bilemem ama 2 3 aylıkken çoğu bebek meme reddi yapıyor. Bizde yaşadık oğlum görünce çığlığı basıyordu. Uykulu iken vermeye çalışın. Keyifli olunca verin ayrıca ağlarken sakinlessin vs diye vermek istediğimde daha kötü olmuştu. Biz atlattık şuan yaklaşık 1 yaşında ve görünce emmek için sabırsızlanıyor 😅 azıcık sabir ve bol sakinlik ile atlatırsınız inşallah