sufflee yemek vermeye biraz ara verin. Suya alışması için doktor onayıyla az ıhlamur demliyordum, bol sulandırıp suluguna koydum öyle öyle alıstırdım. Ihlamuru cok uzun uzadıya bekletmeyin hemen tadı kötüleşir hava sıcak. Bir de 1-2 damla limon damlatıyordum, suyun tatsızlıgına bebekler cok alıskın degil alısana kadar öyle yaptım 1 ayda alıstı. Hep karsısında su içtim. O tükürdükçe ttlı tatlı uyardım. İştahsızlığı da normal ama ara ara deneyin birşeyler vermeyi. Demir eksikliği, diş çıkarması vs., sicaklar istahi cok etkiliyor. sevdigi meyve varsa onu verin.