rabiacimendagg Öncelikle çook geçmiş olsun inşallah hemen iyileşir minik kısa sürer ve bi an önce kavuşursunuz 🤲🏻Benim oğluşum da 12 Ekim de 40+5 ken doğdu. Bizim de değerlerimiz çok yüksek çıktı. Doğum anında enfeksiyon kapmış küveze alıcaz hemen dediler. Testleri de iki güne üç güne bir yapıp baktılar hergün bebekten kan alamam dedi doktorumuz. Tam altı gün kaldı küvezde. Annelerin bebişlerle teması işte emzirebilmesi için de öğle saatlerinde bi saat içeri girmemize izin veriyorlardı ayrıca evde ne zaman süt sağar götürmek istersek alıyolardı ve bebişe veriyorlardı. Çok zor geçiyo bebişin iyileşmesini beklerken gerçekten ben de ilk kez böyle sabırsızca bekledim. Ama enfeksiyon çok sık karşılaşılan bir durummuş umarım çabucak değerleri düşer, sağlığına kavuşur ve anne kucağıyla tekrar buluşur.