Anneler merhaba Cumartesi günü 37+2 oğluşum dünyaya geldi fakat küvöze alındı.Çok hızlı nefes alıp veriyor ve kanında enfeksiyon çıktı dediler.Böyle olup bebişi küvözde yatan var mı ? Ne kadar kaldı küvözde ? Ve sadece 3 gün görme hakkımız var o da ya anne ya baba ikimiz aynı anda bile göremiyoruz bu süreçte tecrübeli anneler var mı ?