Balteknem benim herşeyim arçelik bizde almayı düşündük karar verdik 7 çekmeceli alıcaz ama eşim kurbanı atlattıktan sonra alalım falan dedi diye bekliyorum arceligin servisi çok iyi aradı mı hemen geliyorlar o yüzden arcelikten vazgeçmem ürünleri de gayet iyi kaynanam sandık tipli aldı geçen yıl gayet memnun ama onda her şey karışıyor yada kaynanam öyle duzluyor bilemiycem 😂 7 kapilisida var onda yıllardır kullanıyor ve memnun