AlyaMeyra Bu post çok iyi denk geldi bana da. Ben de en son 3,5 aylıkken götürdüm ve 8,5 aylık olduk. Götürmeyi düşünüyorum randevu aldım ama aradayım iptal etsem mi diye. Yorumları okuyunca biraz rahatladım. Bu arada sağlık ocağında doktorumuz hiç bir şekilde muayene falan etmiyor. Aşırı ilgisiz o konuda. Ebemiz de aramalara falan dönmüyor.