Merveedd evet emmedikçe azalır hatta gider aslında tekrar dönebilirsiniz emzirmeye ama büyük bir dönüşüm olur ve gerçekten yıpratıcı bir süreç benimkide bırakma aşamasına gelmişti ordan biliyorum 🤦♀️ bunun psikolojik etkisi anneye çok fazla bazende zorlamamak lazım yeterki sağlıklı olsun bebişlerimşz🙏 6. aydan sonra ek gıda başlıyor zaten giderek öğünleri artacak.