Merhaba anneler bebeğim 3 aylık ve bu zamana kadar normal bir şekilde büyük tuvaletini yaptığı ya 1 ya 2 dir. Sadece anne sütü aldığında 10. Günde yapardı şimdi mama takviyesi yapıyorum şimdi hiç yapmıyo bana yardımcı olabilirmisiniz doktora gidicem artık