Benim oğlumun da çok düşüktü, 2 doz Dodex B12 iğne yaptırdı doktoru, B12 seviyesini 500lere çıkarmamız lazım demişti. Şu anda Ocean fısfıs kullanıyor. İlk 1 hafta her gün, sonraki hafta 2 günde 1, sonraki takip eden haftalarda haftada 1 fıs yeter dedi. Öyle kullanıyoruz şu an.