Meryemtsc Kızlar bebeğim 7 aylık ve doğduğundan beri hiç emmedi ve bende hep sagarak verdim sütümü şimdi o kadar azaldı ki bir sabah bir akşam sagiyorum çok azaldığı için her sagmamda 30 CC anca cıkıyor resmen kesilmek üzere ne yapabilirim artırmak için
[silindi] Meryemtsc hatayı en başta sağma sıklığında yapıyorsunuz. Süt üretme işini arz talep gibi düşünmek gerek ne kadar çok talep gelirse o kadar çok süt üretir vücut. Sabah akşam değilde her 3 saatte bir sağmayı deneyin. İlk başta çok az gelir belki 5 10 ml ama sağdıkça artacaktır. Bir zaman sonra her 3 saatte bir 30 ml geldiğini görürsünüz 👍🏻
Meryemtsc [silindi] zaten normalde 3 saate bir aksatmadan sagiyordum sonra evimi taşıdım o sıklıkta sagamayinca azaldı ve şimdi öyle sağdan bile çıkmıyor mecburen bende bir sabah bir akşam sagiyorum
Balteknem Meryemtsc 1lt süte 10 15 kuru incir sut kaynamaya yakin incirleri bolun atin biraz kaynatin 1 2 dk blemdar gecirin mayalansin dolaba atin sogdumu