Rrraaaiiinnn Evet ben bebek için yazdan kışa kıştan yaza bolca alıyorum. Fiyat olarak daha uygun oluyor ve aynı pataya çokça şey alabiliyorum. 😌 Mesela ben 7 liradan askılılar, 10 tl den tişörtler 15-20 liradan kot şortlar, 10 tlden kısa taytlar aldım kızıma. Harika oluyor. Öneririm. 😌