Katrem Bebeğim 3 ay 18 günlük. gaitada gizli kan ve amip dizanteri çıktı. Doktor antibiyotik verdi ama kullanmak hiç içimden gelmiyor. Böyle bir durumla karşılaşıp antibiyotik tedavisi olmadan atlatan var mı ?