Ecekaratas bizim de doktorumuz 4 aydan sonra ek gıdaya yavaş yavaş geçirmişti. Biz ilk çok az miktarda sebze püresiyle başladık ben balkabağıyla başlamıştım sonra ev yapımı yoğurt vermiştim ama miktarlar çok azdı bir tatlı kaşığı kadar diyim. 5 aydan sonra iki üç tatlı kaşğına çıkardık. Sonra yavaş yavaş artıyor. Bana sebze püresi ev yoğurdu ev tarhanası verebilirsin demişti doktorum. Ben tek öğün mama veriyordum onun yerine ek gıda ver demişti öyle başladık