Kızlar merhaba oğlum 37 günlük sağlık ocağının verdiği D-3 kullandım kabızlık yaptı burdan araştırarak ocean almıştım ama onun üzerinde de 4-10 yaş grubu için uygundur yazıyor kullanmadım onun için kullanan var mı yada bu ilacı. yenidoğan formu var mı ?