Ikimelekannesi_zz premature bebek annesi olarak soyluyorum inanin hepsi gececek, her beslemeden sonra mutlaka gazini cikartin bebeklerinizin.gerekirse doktorunuza danisip gaz damlasi verirsiniz, .ben sadece mama ile besliyordum ve 2-3 saatte bir 30 cc mama veriyordum ( drumuz oyle soylemisti) miktari zamanla artirirsiniz ( insallah sutunuz de artar bu arada, bol bol emzirin, moralinizi bozmayin ve firsat buldukca dinlenin) onlarin midesi henuz ufacik zaten..prematureler cok cabuk buyuyor minikliklerinin tadini cikartin..