Bulutipek bende anne sütü artı günder bir kez mama veriyorum bazen dört bazende iki günder bir yapıyor ama cıcık ve sarı renkli doktorum dediki yoğunluk olarak anne sütü ile beslenen çocuklrda om güne kadar kaka yapmamasını normal buluyoruz ama kakanın sert veya kanlı olmaması gerekıyormus kabız olmaması ıcın