Umut1 Allah nasip ederse ikinci bebeğime hamileyim ilk gebeliğimde doktorumdan memnun değildim önerebileceğiniz doktor var mı memnun kaldığınız
Mom16 Umut1 tebrik ederim. Sağlıcakla alın kucağınıza. GATA/ Prof.Dr Özlem Evliyaoğlu. Hekim olarak ve insan olarak muhteşem bir doktor. Sayesinde özel hastanede gibi doğum yaptım. Çok güveniyorum ve hala da kontrol vs için ona gidiyorum
Madame Umut1 Çukurambar Koru Bahar Şentürk kesinlikle 👌 doğumunu ve şimdiki kontrollerimi bahar hoca yapıyor
liyosunannesi23 Umut1 ne tarafta oturuyorsunuz bilmiyorum ama Sincan Lokman Hekim İrade Musagili tavsiye edebilirim kesinlikle.
SevgiLina_ Mom16 bende GATA da dogum yaptim canm 18 kasim da ve gercekten cok memnun kaldim. Doktorlarin hepsi cok iyi. Özelden farki yok siz ne zaman yaptiniz dogum
Madame Umut1 kendisi çok tatlı mütevazı eli de hafif ayrıca hiç para göz birisi değil ozeldeki çoğu doktor para seviyor bu öyle değil
Mom16 Umut1 GATA dan başka yerde muayenehanesi yok. MHRS den randevu alıp gidiyorsunuz. Ben hamileliğimde MHRS nin başında nöbet tutuyordum randevu için. Randevusuz almıyorlar
Umut1 liyosunannesi23 orası baya uzak diye biliyorum Mamak hüseyingazi tarafındayım ben yine de teşekkür ederim
eSved Umut1 YouTube da Beyza Burak Şahin var beyza yeni dogum yaptı Ankara’da onun en son videosana bakin idil hanim miydi baya memnunuz diyo lwrdi
Umut1 Angel01 çok şükür durum var verebiliriz ama ilk doğumunda bazı problemler yaşayınca aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum açıkcası saolun bu doktorada bakıcam daha sonra yazılan doktorlar arasından bi karar veririz inş artık