Sevgili anneler bu kamerayı kullananlar var mı? Bir kaç sorun olacak. Hareketi algılıyor mu? Manitörü istersek tamamen açık tutabiliyor muyuz? Dün oğlum üzerine örttüğüm örtüyü kafasına sarmış ve kurtulmaya çalışıyordu. Sık sık bakıyorum Allah’tan ya fark etmeseydim diye dünden beridirken kendimi sorguluyorum. Hemen kamera almak istiyorum. Benim için hareketi algılama özelliği çok çok önemli bu sebeple. Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim🙏🙏