Prematureannesii Mommyyy_1 bunu bebeğin kendi ihtiyacına göre ayarlamalısınız benim kızım 1 aykıkken 45-60 cc arası yiyodu 1 buçuk-2ölçek ediyor her 30 cc de 1 ölçek koyuyosunuz
petek-badee Mommyyy_1 bebelac gold kullanıorm. Ozmnlar doktr sen 70 le 90 arası yap o içebildiğini içer demişti. Bende 70 yapıodm 2.5 ölçek
Blz01 Mommyyy_1 mama verdiğimde 50 cc yapıyorum ve 3 saat bekliyorum çnk mamayı sindirmesi daha zor gaz problemi varsa bekleyin 3 saat
DamlaCan Ben 2saate bir 70 CC veriyorum ,33 gunluguz bugün :) ama 70 sonrası bitince bir yaygara yapmaya başladı Dr fazlasını verme ne yediğini bilemez henüz oyala ağlayınca dedi öyle gidiyoruz şimdilik :)
Htcslh DamlaCan merhaba sadece mama verdgnz ıcın mı o ölçekte verıyorsunuz bız 2.5 aylıgınız bazen 60 bazen 70 bazen 90 veriyorum 4 saatte bir
Mommyyy_1 Prematureannesii evet 30 ml 1 ölçek gidiyor öyle ayarlıyorum bende emziyor musunuz siz peki
DamlaCan Htcslh merhaba günde iki kere toplamda yaklaşık 200 CC anne sütü alıyor kalan hep mama gidiyor şimdilik 😔
Mommyyy_1 petek-badee bende aynı markayı kullanıyorum canım az önce 3 ölçek 90 ml yaptım hepsini bitirdi 🤷♀️
DamlaCan Mommyyy_1 merhaba günde iki kere toplamda 200 CC ye yakın anne sütü içiyor kalanı mama ilerliyoruz malesef
Htcslh DamlaCan anladım canım ınsallah ıstedgnz gbı ılerlersınız ben cok kafama takıp cok uzukmustum sütüm az dıye ama yınede emzırmekten vazgecmedım sızde öyle yapın gerısı Allah’tan 🙏 ne kadar rızıkları varsa o kdr ıcerler uzulme hıc ıyıkı mama dıye bsy var olmasaydı ne yapardık bıde öyle dusunelım azda olsa sütümüzü alıyolr ıste☺️❤️