Bebeğim 6 ayini yeni doldurdu emziriyorum tadimlari bitirdik 4,5 aylik başladik ek gidaya doktor onerisi ile tadimlardan sonra gunde bir defa corba bir defa yogurt bir defada meyve püresi yapip yediriyorum yaklasik bir aydır böyle yaptm yani bu sekilde devam edeyim mi yoksa ek gidayi artiraym mi bilemedim ??