Merhaba Güzel Anneler
bir sorum olucak bebeğim 1 yaş 3 aylık artık mamayı bırakmak istiyorum , yada bırakmalımıyım ? Siz neler yaptınız neler yapıyosunuz ? Bırakırsam ne zamana bıraktırmalıyım ? İnek sütünü kaç kere denedim ama malesef istemiyor bana tecrübelerinizi yazarmısınız 🥰