Kizlar seeeelaaammm 😇 7 ay 20 günlüguz 4 disimiz var. 1 haftadır aşırı huysuz elleri sürekli havada kucak istiyor , sokak istiyor. Dayak istiyor 🤪🤪🤪 hergun 1 kase çorbamız var pütürlü şeyler yemiyor. Kusturuyor kendini. Emekleme yok geri geri emekliyor yuvarlanıyor işini öyle görüyor emeklemeyecek bence 😆 en son 6. Ayında gittim kontrole pandemiden dolayı gitmiyorum güncel kilo boy bilmiyorum malesef. Ama merak içindeyim ek gıdadan sonra nasıl aldığını. Sürekli onla oynayayım konuşayım istiyor arkamı dönünce basıyor çığlığı. Gündüz uykusu yok denecek kadar az. Akşam 10 sabah 8 uyuyor 3 4 kere memeye kalkıyor. Sizde durumlar nasıl? Nasıl vakit geçiriyorsunuz ?