cicekannesi22 kan değerlerine bakıldı mı? Kanı düşükse iştahsızlık yapıyor. Ama bazı çocuklar tepkili oluyor yemeye. Benim oğlum da 1 yaşında o civardaydı. Şimdi 2 yaşına girecek 9800 çıktı geçen hafta ve kan değerleri de güzel ama asla yemiyor. Doktorumuz vitamin verdi ama iştah garantisi veremem iştahı açan bir ilaç yok dedi hatta. Siz veya eşiniz zayıfsa ırsi de oluyor bu iştahsızlık.