Essem benim oğlum da öyleydi herkes uyutabiliyor gündüz bir ben uyutamıyorum sanıyordum, bütün işlerim de ortada kalıyordu. sanırım memeye sıcaklığına alışıyor yeri de soğuk olduğu için anında kucaktan ayrıldığını anlıyor ben bir süre yerine yatırmadan önce sırtına bir örtü örttüm sırtındaki örtünün sıcağıyla yerine koydum bir süre öyle de uyuyor sonra bu taktik de işe yaramıyor yalnız 😄 biraz daha büyüyüp 4 aylık olunca gündüz uykularını düzene koyabildim