Arkadaşlar merhaba artık son çare olarak buraya yazıyorum . 9 aylık bir kızım var spinal sezeryanla doğum yaptım. Her sabah belimin ağrısından tutulmuş bir şekilde uyanıyorum okadar çok ağrıyor ki ilk kalktığım da kızımı kucağıma alamıyorum resmen sanki bıçaklar batıyor uyanmak istemiyorum artık uykuyu seven ben yatağa girmek istemiyorum. Gün içinde hareketle geçiyor Doktora gidip mr çekildim herhangi birşey yok dediler fıtık falan yani . Hormonlardan kaynaklı olabilir diyor magnezyum d vitamini verdi kullanıyorum ama geçmedi . Böyle benim gibi olan çare bulan var mı artık canım çok yanıyor her sabah hem uykusuzluk hem bu ağrı sinirli uyanıyorum yorgun uyanıyorum