AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Mom010 Ferre magician 3lu cam set kullaniyorum. Silince iz miz kslmıyor. Çok şık duruyor 🖤
Bulutbey Mom010 benim ocağımda cam ve elektrikli. Binanızda mutfakta doğalgaz yok. Mecbur böyle taktırmak zorunda kaldık. Temizliği diğer ocaklara göre biraz zor. Birde siyah hemen toz oluveriyor üstü.
Ealisya Ben ferre diye bir marka aldım çok kullanışlı ve fiyatıda çok uygun ablamda aldı Kendinr 5 senedir kullanıyorum şimdiye kadar şikayetim olmadı.
Ealisya Mom010 hayır iz kalmıyor siyah kullanıyorum üstelik ama ben titiz biriyim sürekli temiz tutuyorum beyaz al istersen siyah çok zahmet istiyor
Aka2020 Mom010 bosch kullanıyorum çok memnunum. Sildikten sonra mikrofiber bezle kurulayınca çok parlak oluyor.
Bgmbgmbgm Mom010 arçeliğin kullanıyorum çok memnunum. Temizlenmesi kolay. Sildikten sonra kurulamazsanız su izi kalıyor kurulamak lazım.. siyah renk benimki belki de ondan
Rabiaust Mom010 beyaz arçelik cam benimki. memnunum ben temizliği de güzel siyahın temizliği zor deniyor genelde önerilmyr
Rabiaust Rabiaust bu arada arçelik firma sının dier Bi markası olan altusu da deneyebilrsnz. Servis ine de arçelik yine bakıyor. Oda kaliteli ve arçelik den uygun.