Gercekten artik ne yapacagimi sasirmis durumdayim
Bebegim 7 aylik cok hareketli Masallah ama bu uykusunada cok yansiyor uyudugu zaman yatagina yatirdigim anda deli dana gibi bi saga bi sola dönüp duruyor gözleri kapali bi sekilde emzigini düsürüyor ve uyaniyor bütün gecemiz nerdeyse böyle geciyor ben sallarken iyi hic dönme istegi olmuyor normal yatiyor ama yatagina koydugum anda basliyor kivranmaya esimle ne yaptiysak olmadi
var mi bebegi bizim gibi olan ne yapilmalu böyle durumlarda