Aneslina kızlar bebeğim 2 ay 25 günlük başını yüz üstü yatırdığımda dimdik tutamıyor, kaldırmaya çalışıyor kaldıramıyor kafasını yere gömüyor mu normal değil mi ? Sizin bebekler nasıl tutuyorlar başlarını.
Tugbacolak Aneslina 6 aya kadar yolu varmış benım buyuklerımde sagolsun cocugma kafasını tutamıyo sorunlu dıyıp duruyor kafayı yedırdıler bana araştırdım baya 6 aya kadar sürermiş tan anlamıyla tutması bu arada benım bebegim henüz iki aylık boşu boşuna gerdiler beni
Hsyh Aneslina her bebeğin gelişimi farklı canım bazısı çok erken yaparken bazısı çok geç yapıuor bizde 4 aylıkta tamamen kaldırmıştı kafasını normal bence
melinaaa Aneslina Biz 3 ay 26 ve 1 aydır hep tutuyor sağlık ocağına gittğimizde geçen ay hemşire çok iyi boynunu kaldırıyor tutabiliyor dedi sorun yok dedi yolladı ama dedikler gibi bebekten bebeğe değişen bi durum sıkmayın canınızı 💐
yayburcukadini Yüz üstü yatmayı sevmeyen bebeğim var.. ne zaman yatırsam ağlayarak kafayı dimdik tutuyor. Ama bunu zaten hep yapıyordu hiç sevdiremedim yüz üstü yatmayı.. 🤷♀️🤷♀️
CemileF yayburcukadini benimki nefret ediyor yüz üstü yatmaktan. Ben de dün bir çarşafı çok sert ve yüksek olmıycak şekilde rulo yaptım. Göğüsünü oda yaslattım. Bu şekilde yüzü yere değmedi. Oyuncaklarına bakabildi ve daha fazla durdu yüz üstü. İnternetten tummy time yazarsanız tarif ettiğim yöntemin resimlerini bulabilirsiniz.
Atypicalmom Aneslina daha çok minik annesi zaman tanı miniğine arada yatır yüz üstü ama çok yorma küçükmüş daha
CemileF Aneslina bize doktoru 2 aylık kontrolde sabah akşam yarım saat yüz üstü egzersizi yapın dedi ama 1dk zor duruyor.