Efe123 şu an şehir dışındayım havası kuru sıcak bulunduğum yer köy gibi toz toprak evim kadar hijyen değil olabilir aslında bu arada yine götürdük doktora isilik ve sinek ısırığı dedi advantan kremi vardı ona devam et dedi yine de bana güven vermedi evime döndüğümde geçmemiş olursa iyi bir cildiyeciye tekrar götürücem içim gidiyor çünkü🤦♀️