Rabiaaa22 kız şaka yaptım,1aylık bebek yürürmü yaa😂😂😂düşünsene yürüdüğünü.ödüm patlardı korkudan herhalde😂😂😂😂düşünsene etrafta küçük küçük yürüdüğünü.
Deletedmom_36 Rabiaaa22 aklima sey geldi kayinvalidem kizima cok erken konusucak baksaniza sanki anne diyor diyodu daha 1.5 2 aylikken esim su an anne desin ben evi terkederim korkudan diyordu😂😂😂
Deletedmom280 Rabiaaa22 aaa lütfen hanımefendi aramızda böyle dahi bebekleri olan mükemmel muhteşem harika anneler vaarrr🙈🙈😊😊😉😉