Arkadaşlar cidden fikire ihtiyacım var neden böyle oldu anlamadım bile 3 Ay 26 günlüğüz bu gün ve 3 gündür kızım 1.5 saate bir ağlıyarak çığlık atarak kalkıyor sallıyorum uyumuyor alıyorum ezmiriyorum uyudu tamam diyorum gene 1-1.5 saat en fazla 2 olsun hemen uyanıyo gene aynı döngü. Fakat şu 3 gün öncesine kadar kızım 9 da yatar 3-4 te emer sabah 7 de başlardık güne aniden ne değişti ? Sıcak deseniz odada uzaktan vantilatör acıyorum havalandırıyorum devamlı bakıyorum terli de değil çok yoruldum sebebi ne sizce her gün düzelir diye umut ediyorum 🤔