Linaguven Merhaba bebeğim 2 ay 1 günlük doktor kontrolümüzde 2.ay aşısı disinda paralı olan 800 TL civarı bu iki aşıyı keisnlikle önerdi sizlerden yaptıran oldu mu ozellerin para olayimi yoksa keisn yaptirilmali mi arkadaşlar?? Bilgilendirirseniz çok memnun olurum…
Sumre0681_ Linaguven rotayı yaptırdım memenjitide yaptırcam imkan meselesi ama yaptırılmalı diye düşünüyorum rota aşısı rota virüsüne karşı %99 koruyucu, o virüs ciddi ishal ve kusma yapıyor hastanede yatmadan geçmiyor zor bi süreç eğer virüs kapılırsa
GunesinPoncikAnnesi Linaguven benim doktorum da rotayı önerdi menenjit bildiğim kadarıyla 14. Hafta da yapılıyor yaptıramazsan 1 yaşında 🤷🏼♀️
Deletedmom_50 Linaguven İkisini de yaptırmalısınız. Aynı gün değil tabii, doktorunuzla oluşturursunuz aşı takvimini ama özel aşıları sakın es geçmeyin, menenjit de rota da oldukça önemli aşılar. Doktorunuz ne dediyse o yoldan ilerleyin lütfen.
Eymeninannesiiiiii Linaguven biz yarın 3 aylık oluyoruz 3. Ay 4.ay ve 5. Ayda rota aşısı olacak ayrıca 3. Ve 5. Ayda menenjitin bexsero aşısını olacak menenjitin 1 dozu daha var onu 1 yaşından sonra olacağız dedi bide nimenrix varmış ona da daha var söyleyeceğim dedi bu şekilde bir planlama yaptık