Bugün oğlumun aşısını yaptırdık 325 tl şu an bi ateş halsizlik yok devletin aşılarında az bi ateşi oluyodu bakalım bunda nolacak ?bilgi olsun diye yazmak istedim doktorum tek doz yapalım 13.ayda demişti çocuk için de iyi olur demişti o yüzden bunu yaptırdım☺️