Rjmeysa Merhabalar benim bebegimin kilosu 5 aylıkken 6 kiloydu. Normal mi sizce çok zayıf diyor herkez 1 ay erken doğdu. 2.600 gr doğum yaptım
Nursah06 Rjmeysa normal illa yüksek olcak diye bişey yok cnm bnm de oğlum 2900 doğdu 5 aylık 6.500 kilo kafana takma çok hareketli bı oğlum var bnm aşırı kesinlikle hiç bir yerde duramaz ben ona bağlıyorum
dertlikerkenez Rjmeysa bebeklerde normal olan 6. Ayında doğum kilosunun iki katına yaşında ise 3 katına cıkmıs olması bu rakamlara göre gayet iyi. Az ya da çok diyenleri hiç dinlemeyin
Kurt07 Rjmeysa zayıf mı çok iyi zaten 4 aydan sonra kilo alımı düşüyor herkesin çocugu dogmustur 3500 4 kilo arası ondan hesaplar küçük dogmus zaten kötü yorumlara sakın hiç aldırış etme
melankolik Canim biraz geride gibi ama doktorunuza sordun mu o mutlaka biseyler söylemiştir sağlıklı bir bebekte kafana takma ek gıdaya geçince kemik suyu ile çorbalar yapar yedirirsin bol bol alır kilo.. Bu arada ne ile besliyorsun meme mi mama mi