Arzuaysu 1prens1prensesannesii 4aylik bebeğim 6 kg ve ebeler fln normal dedi. Acaba benimki gerçekten ac mi kalıyor 🤔
UraSsmom 1prens1prensesannesii Bi zıbın ve bez için fazla düşmüş kiloyu bez dolu değilse eğer. Açıkçası ben doktorumuzu daha çok önemsiyorum kilosu da gayet iyi
1prens1prensesannesii Pelo_00 teşekkür ederim ❣️yani sağlıklı olsun yeter kilo çok takmıyorum sadece acaba yaramadı mı aç mı kaldı yavrum diye üzüldüm
1prens1prensesannesii Ipegim ben kiloya takmadım canım sağlıklı olsun yeter dedim postta da zaten sadece acaba yaramadı mı aç mı kaldı diye üzüldüm dedim ebe çok fazla gr çıkarınca
Zeyno111 1prens1prensesannesii 250 fazla çıkarmış zıbınla 100-150 gram maksimum çıkarması gerekir. 2.ay için güzel kilosu aslında aşağı yukarı 700 gram ve üstü alması beklenir ilk 3 aylık periyot içinde
1prens1prensesannesii Zeyno111 teşekkür ederim canım aynen fazla çıkardı sanki ben sadece acaba yaramadı mı aç mı kaldı diye üzüldüm ebe fazla gr çıkarınca
TheLatte Zeynepazram tabiki öyle ama ben pompaya daha az süt gelir vs demedim sadece sağın miktarına bakın dedim yanlıs yönlendircek bişey söylemedim. Post sahibide sağıp bakmıs zaten. Kendim değil doktorum yaptırdı banada bilgim dahilinde söyledim 😒
DuduDoruk 1prens1prensesannesii bence normal canım bana da fazla kilo almış az emzir emzirme süresini çoğalt bebek obez olacak deyip canımı sıktılar sadece anne sütü veriyorum sağlık ocağı 2 ay 12 günlük 6500 kilo 3 ay dolunca çocuk doktoruna gidicez bakalım ne diyecek m ediyorum
Zeyno111 1prens1prensesannesii Sütün yaramama gibi durumu olamaz çişli bez dolu dolu günde toplam 1 margarin ağırlığında alıyorsanız doyuyordur 🥰
1prens1prensesannesii Zeyno111 çok şükür fazlasını alıyorum nerdryse.. Ben öyle düşündüm ama işte canını sıkıyorlar insanın bazen dengesizler.. Teşekkür ederim canım ❣️
Ada_Deniz 1prens1prensesannesii 250 gr gelmez o kıyafetler sallamış ebe boşverin canınızı sıkmayın bazen saçmalıyor ebeler
Zeyno111 1prens1prensesannesii Rica ederim canım bebeğinin dilinden en iyi annesi anlar herkesi takma ❤️
Aliasafannesi 1prens1prensesannesii aynı şeylere bende üzülüyordum onlar gayet iyi diyorlarsa bildikleri vardır az olsa mama takviyesi yap derlerdi birde böyle düşün 😀 içini ferah tut emzirmeye devam