Kızlar oğlum 2 ay 11 günlük..sadece anne sütü ile besleniyor. En son 28 gün önce. Normal doktorumuza gittik bebeğin kilosu 4585 grdı bugün 2.ay aşısı olduk.ebe tarttı 5250 felan geldi 250 gr giysiler dedi ince bir zıbın ve bez vardı sadece. 5 kilo. Dedi. Dedim nasıl olur 1 ayda az kilo almış 3 aylık kilosu içinde gayet normal dedi ama hesapladığım da az kilo almış. Yani kilo problem değil tabi sağlıklı olsun yeter ama nerdryse saat başı emziriyorum. Yaramamış mı acaba diye üzüldüm Yani tuhaf geldi bana. Az geldi anlayamadım.