Zezemeze Kızlar malum günler uzun. Bebeğim 6 da uyanıyor çünkü oda apaydın oluyor. Uyku perdesi kullanmayı düşünüyorum kullanan var mı? Memnun musunuz işe yarıyor mu?
Yaren2901 Ben benzeri bişey kullanmıştım evet işe yaradı. Güneş yattığımız odaya doguyuyo ve normalde daha gec uyanan kızım güneş dogunca uyaniyodu. Bu şekilde bikac saat daha erteleyebildik uyanma saatini
Zezemeze Cktha odanın perdesi store o yüzden ben kumaş alıp uyku saatinde üstüne çekeyim diyorum olur değil mi
Zezemeze Dkk biz cam açamıyoruz Valla burada köpekler gece zırt pırt havlıyor bebeğim korkuyor bu sıcakta camları kapatıyorum. :/
Yagizkus Zezemeze kalın güneş geçirmez perde kullanıyorum bizimki yine de bana mısın demiyor 6.30 da ayakta 🙄
Muhammedd23 Zezemeze ben hep kullanıyorum hem gündüz uykusunda hem gece. onu kullanmadan önce oğlum yarım saatten fazla uyumazdı ortam ayarı yapınca gündüz uykuları uzadı.