ZmrtDila ben de spinal oldum ne bel ağrısı ne baş ağrısı hiç bir sorun yaşamadım. Dogumdan sonra ki 4. Gün evimi supuruyodum o kadar sorun yaşamadım. Bu tarz problemler anladığım kadarıyla anestezi uzmanına bağlı. Doktorunuzla bir görüşün bence sizi gerekli bölüme yönlendirecektir. Önlem almazsanız belki daha da ilerleyebilir, allah korusun.. geçmiş olsun..