Şu sıra zor günlerden geçiyorum ama meme reddi yaşayan annelerime belki yardımım olur dedim o yüzden bu postu açtım. Bebeğim yaklaşık iki aylıkken beni reddetmeye başladı hatta beni sevmiyor istemiyor diye baya içerleyip ağlıyordum. Süt fazlalığım vardı bebeğim tıkandığı için emmek istemiyordu. Buradan okuduğum kadarıyla sütün birazını sağıp öyle emzirmeye başladım. İlk piş piş diyerek emzirmeyi denedim olmadı sonra kalktım ayağa zıplaya hoplaya şarkı söyleyerek emzirdim ama öyle böyle yorulmadım sadece 40 dk meme tutturmaya çalıştığım oldu pes etmedim gece yarısı dinlemedim sonra instagramda bir uzmandan rüya emzirmesi diye bişey duydum ilk bebeğim ve cahilim bakma konusunda yardımcı kimsem de yok neyse uyurken emzirmeye başladım oğlumu oturmama izin veriyor ve bir güzel emiyordu gündüz ise tam tersi acıktım diye ağlıyor ama emmiyordu 🙄 Bebeğim 5 aylıkken ya sürüm azaldı ya da bebeğim fışkıran sütü emmeye başladı bilemiyorum tam 4 aydır ayakta emzirdim şu an 6 aylık olduk bebeğim alışkanlık haline getirdi böyle emmeyi ve emerken uyuyordu hareketli olduğum için benim için sıkıntı yoktu evladımı ömür boyu sırtımda da taşırdım ama Ağustos sonu işe başlayacağım öğretmenim pandemi falan derken bu zamana kadar ben baktım tam görev başlangıcı yaptım o gün okullar tatil oldu kayınvalidem bakacaktı bebeğime kanser hastası pandemiden önce daha iyi gözüküyordu kayınpederim falan severken uyuyordu oğlum o yüzden bakarlar diye düşündüm kötüleyince bakıcı tutarız hem annemle ilgilenir hem oğlumla dedim yemek falan yapar dedim ama annem maalesef ölüm döşeğinde birden oldu 😔 neyse kimse benim gibi ilgilenmez diyerek ani bir kararla emzirme eğitimi verdim kendime ve oğluma önce burnunun temiz olduğundan emin oldum tekrar reddetmesin diye bir de iyice acıktığından emin oldum sonra emerken yine sıkıntı çıkartıp ayağa kalkmanı istedi kalktım emmeye başlayınca oturdum belki 30 belki 40 defa abartmıyorum çok inatçı bebeğim pes etmedim ve artık bir güzel emiyor ve uyumuyor emerken şimdi sıra uykuda bakalım ona nasıl bir yol izlerim hiç noktalama kullanmadım şimdi tekrar okuyacağım yazdığımı anlaşılmayan bi yer var mı diye yine de anlamadığınız bir şey olursa sorularınızı yanıtlarım umarım faydalı olurum iyi günler 🌸