Bebeğim 5.5 aylık emiyor bu zamana kadar kilo alımı iyiydi iki gün önce doktor kontrolümüz vardı 440 günde 500gr almış bebeğim ve en gıdaya başlayalım hemen dedi kilosu az dedi.ben 6 ay olmadan başlamak istemiyorum ama bu kez de eşim ve kayınvalidem üstüme geliyor.Gece çok sık uyanıyor bebeğim daha önceleri eşim bir şey değmezken şimdi aç ondan uyanıyor sen nasıl üzülmüyorsun çovuğu aç bırakıyorsun diyor.çişli bezlerimiz günde 5 6 tane oluyor. Kaka da yapıyoruz.Prima kullanıyorum ıslaklık göstergesi tamamen mavi mı olması gerekiyor 6 bezinde.bizimm bazen arka kısmı sarı kalabiliyor.Gerçwkten aç mı bebeğim gece açlıktan mı sık uyanıyor😥iki gündür düşünmekten kafayı yicem😥😥böyle bir durum yaşayıp aşan var mı lütfen yardım edin bana😥😥😥