Bng Bebeğim prematüre doğdu.bugün tam 3 aylık oldu. mama+meme besleniyor.daha çok mama. dünden beri biberon almıyor ağzına.3 saatte 1 90 c içmesi gerek.20 cc içmiyor.biberonu diliyle itiyor.5 saate yakın aç bıraktım.yok hala aynı. mememi biraz alıyor ama zaten sütün yetmiyor diye mama veriyorum. bir fikir verin lütfen.nasıl besleyeceğim bebeğimi.kilo versin istemiyorum…
Cutes Bng canım sütünün yemediğine emin misin. Belki sütün doyurunca eksik kalan cc yi mamadan alıyordur.
3nisanmom Bng mamaların kullanım süresi genelde 4 hafta . 4 haftayı bi gün geçse dahi mana tuhaf kokmaya başlıyor bebekler almıyor acaba öyle olabilir mi ?. Üzülmeyin moralinizi yüksek tutun sık sık emzirin gerekirse kucağınızdan indirmeyin . Aralarda az az mama yapıp verin (30cc felan ) . Rabbim tüm evlatlarımiza sağlık verdin 🙏🏻
habibe_kzlkaya Bng Canım bebegin dilinde beyaz bişey var mı dili pamukcuk olduysa belki ondanda yemez benim kızım oyleydi olmazsa bi sağlık ocağına baktik canim ağzına boğazına felan
derinseda Bng bizde yaklaşık 3 haftadır öyleyiz kafayı yemek üzereyim içmiyo çocuk mamayı memeyi Bıraktı zaten 3.5 aylık uykuda zorla verebiliyorum mamayı bugün doktora götürdüm artk baktırdım herşetine bşey çıkmadı şükür aöa ne zaman geçecek bilmiyorum ek gıdaya başlayalım dedim doktoruna erken 5. Ayda dedi ne yapacağımı şaşırmış durumdayım düzelirler inşallah
Bng Cutes sütümün yetmediğini de söyledi.1 hafta boyunca sadede emZirdim.alması gereken gramı almamış.dr mamaya başlattı. Ne içtiğini göreyim siye mama veriyorum son zamanlar,sonra meme. bilemedim ne yapıcam….
fistikcisahap Bng yeni nesil bebeler hep böyle ya bende hunharca emziriyorum sanıyordum, bebeğim gram almamış hal böyle olunca doktor mamaya başlattı
Glyshnn 3.ayda atak döneminde benimkide huy değiştiriyo bende meme mama gidiyorum ama bu donemde memeden düşmüyo çiş yapiyosa sıkıntı yok bu haftalik bi donemdesindir geçer bence sen yinede teklif et mamayi memeyi emzik verme bi sure emzik kullaniyosan
Bng Glyshnn ben de atak olabilir mi dedim. inşallah geçicidir.emziğe hiç hayır demiyor. memeye de hayır demiyor
Bng 3nisanmom yok süre geçmesi mümkün değil zaten koşa sürede bitiyor ya.moralim bozuldu açıkçası.çıcuk aç diye… memeyi seviyor zaten.mama içmeyince veriyorum memeyi.artık süt geçiyor mı gelmiyor mu bilmeme. amin cümlemiznkine😊
Tugce1634 Canım biberon ucu kaç numara,yenidoğan ve en yavaş akış ise almayabilir,onun 1 numara üzerini alıp takmak gerek artık.belki biliyorsundur zaten ama hatırlatmak istedim.inşallah düzelir durum.
Bng Tugce1634 aslında biz yenidoğan kullanıyorduk.sonra 1 büyüğünü aldık.ondna içmedi. biz de eskine geri döndük.
Ayseee27 Bng pamukçuğa benzer süt kalıntısı kalıyor bizdede temizliyorum her yemeden sonra bi ara iştahsızdı temizleyince alıuor
Glyshnn Bng Bng evet benimkide oyle memeyi oyle cok aramayan cocuk memeci oldu emzik verme meme istediginde meme ver biraz aglasada duruluyo açıkçak elbet
Bng Glyshnn bizimki memeseverdi zaten daha fena oldu.emzik çok vermiyordum ama kestim artık sabahtan beri. 5 saat aç kaldı yemedi.inşallah düzelir..