Kızlar ek gıdaya yoğurtla başladık çok şükür 3 gün kuralıyla herangi bi alerjik reaksiyon olmadı bugün havuç tadıcaz, hep anne sütünü sıvı şekilde alıyodu ya şimdi pütürlü olarak ilk defa denemiş olucak biraz tedirginim açıkcası boğazına filan kaçmaz değil mii sizler ilk denemenizde böyle zorluklar yaşadınız mı acaba 🥴