turunclardan01 Geçmiş olsun, benim bebeğime de morarma hariç olurdu. İlk seferinde çok paniklemiştim, hemen dikip kafasını kaldırmıştım ve sonunda nefes aldığında onunla birlikte ben de ağlamıştım. İnsanın ömründen ömür gidiyor. Büyüdükçe azalıyor bu durum. Ben bir de göğsümü elimle sıkarak emziriyordum, emzirme hemşiresi tavsiye etmişti.