Bebeğim 2 buçuk aylık gündüz uykusunu kafaya çok takıyordum çocuk bi uyuyua 3 saat deliksiz sonra 4 saat feln uyanık sonra 1 saat anca uyuyorsa sonra akşam uyku saatine kadar uyanık normalde 1 buçuk saat uyanık kalırmış bizimki saatlerce kalıyor ilerde sıkıntı yapar diye korkuyorum çok şükür yine uyuyor ama nasıl düzenleyebilirim uykusunu bide hangi uyku sayfası mesaja karşılık veriyor kizlar