Zekiyee Bizde de vardı, hala ara ara devam ediyor eğiklik. Eğikliğin ne kadar olduğu önemli diye biliyorum. Ve başını sağa sola döndürebiliyor mu, bu da önemliymiş. Bizde eğiklik çok çok azdı, doktor ultrason çekilene kadar çok fark edememişti bile. Başının sağa sola dönüşü de iyiydi. Bunlar avantaj hep. Bazı boyun hareketleri var, sık sık onları yaptırmak gerekiyor. Bi de uyku anında yatış pozisyonu önemli. Korkulacak bi şey değil yani, üzmeyin kendinizi. Zaten büyüdükçe bebeklerin hareketleri artıyor ve bu da boynunu daha dik tutmalarını sağlıyor. Ben çok hareket yaptırmadığım halde hareketleri arttıkça düzelmeye başladı.