meryembetul sabret kardesim insallah cabuk geciyor bu zamanlar. Sonra bir bakmissin ozluyorsun bu gunleri. Benim ilki 7 yasinda. Simdi ikinci oğlum 2.5 aylık. Ne kadar uykusuzluk, yanlızlık ve herşeye yetişme çabası zor olsada bunu bile özler mi insan? Ozluyorsun. Şöyle düşün bundan 9 ay sonra 1 yaşında. Ve her geçen gün daha da düzeliyor Allah’ın izniyle. Annelerin gücü her şeye yeter 🤗