Buglemcim20 kuzum ben şunlardan fayda gördüm, gaz damlasını her gün aynı saatte ve mümkünse öğün aralarında veriyorum. Mama sonrası yada mamayla verince fayda göremedim ben pek. Ve en cok gaz sıkıntısı yaşadığı saatlerden hemen öncesine göre ayarladım. Beslenme sonra ağızdan gaz çıkartmayı asla ihmal etmiyorum eğer unutursam gaz artıyor. Asla kesik kesik besleme cok gaz yapıyor. Saatli beslemeye çalış. Tam doysun ve 2 saat mi 3 saat mi kaç saat aralıklar besliyorsan onun dışında besleme. Sürekli bağırsak sistemi çalışınca da devamli gaz oluyor. Çok katılınca aspratörü açıp yakın bir yerine yüz üstü yatırınca da yaptığına şahit oldum. Yalnız yüz üstü yatirma tehlikeli hep gözlemek lazım. Bebegine asla yetemedigini düşünme Rabbim Onu sana nasip ettiyse şu yeryüzünde Onun için en doğru anne sensin demektir❤