Yapılan yorumların altında yanıtla ve beğen tuşu var birde beğenmeme tuşu olsa yada katılmıyorum diye birşey cok güzel çünkü bazen yanlış bilgilendire biliyo yada hoş olmayan şeyler yazıyor öyle bir buton olsada tiklasak burdan yetkililere sesleniyorum siz ne düşünüyorsunuz arkadaş lar güzel olmzmi 😅