Merhaba güzel anneler konu bebeğim değil benim 😔
Senelerdir ciddi cilt sorunlarim var pul pul dökülme yanma kaşintim oluyor geceleri kaşimak icin uykudan uyaniyorum artik. kizima hamile kaldigimdan beri yani 2 senedie cok kötü dayanilmaz haldeyim piskolojikmen cok etkileniyorum. insan icine giresim gelmiyor cünki insanlar bakimsiz gözüyle bakiyor biktim artik son raddedeyim. Yurt disindayim hem burda hem türkiyede doktora gittim ama hicbir ilgi göremedim kremle geçistiriyolar senelerdir kortizon kullanan bu beden artik onada cevap vermiyor. En son ev doktorumu degistirdim ve kan alarak alerji testi yapildi. IgE degerim 1948 cikti. Toz kedi köpek tüyü Polenlere alerjim var bunu biliyordum zaten
Ayriyeten süt proteini ve bugdaya karsida alerjim oldugunu öğrendim şu yaşimda
Hayatimda birseyleri değistirmek bende sağlikli olmak istiyorum artik nasil dikkat edebilirim neler yapmam gerekiyor ne yiyip icebilirim. Bana yardimci olursaniz cok sevinirim